Födelsedag

Ja så har men då uppnåt den aktnings
värda åldern av 53,inte illa eller hur?

Bert å Sofie hade gjort en jätte god
smörgåstårta åt mig. Tackar,tackar.
Den var verkligen god. 
 Det trevliga med födelse dagar är ju alla besök
 man får,att barn å barnbarn
kommer på fika.

Det var full rulle ett tag. Anders å Emma med
barn kom,även Daniel å Carro med sina
telningar, sen Sofieå Massa med sina
djur.

Mamma å pappa kom och var fika
sugna dom med.              

                   

Lite bilder från dagen. Halsbandet fick jag av Bert,
Snyggt,passar mig förträffligt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va faan har du fått telingar ifrån?? *fniss*
Ja halsbandet var skit snyggt! Det SKA jag låna av dig nångång kära mor!;-)
Saknar kortet på dig & pappa??! Sätt in det oxå juh!
Kramar

2007-12-15 @ 14:51:26
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Ingvor

Grattis i efterskott Yvonne, glömde din födelsedag, men det är vell det man vill nu. fnissar, fast var ålder har vell sin tjusning, Grattis i gen

2007-12-16 @ 10:52:34
Postat av: Marie S

Vilket fint halsband, hoppas du hade en trevlig dag i går. Kram

2007-12-16 @ 13:00:33
Postat av: Gittan

Hoppas ditt huvud sitter där det ska sitta idag, har nyss gett Sofie en bamsekram för hon mår inte så bra kanske du också behöver en. Ha en bra dag.

2007-12-16 @ 13:36:08
URL: http://gittanwb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0