Härliga fredag

Så äntligen är det helg igen.Skönt tycker  jag för då kommer
gubben hem, Bert allså. Härligt att få umgås,ni vet.

Har varit till frissan och klippt mig,ångrar att jag inte
la in några slingor,men det får bli nästa gång.

Ikväll blir det julbord på herrgården i Torpsammar
med mina kära arbetskamrater.Blir säkert
trevligt. En sak vet jag och det är att maten är
toppen.Det är min kära svägerka som står
bakom grytorna och då blir allt gott.

Annars önskar jag er en trevlig helg,

och ta det lugnt i halkan.


Kommentarer
Postat av: Helèn

Ha det så trevligt i kväll!
Vi ska dit i morgon kväll och frossa.

2007-12-07 @ 15:30:08
URL: http://helenberg.blogg.se
Postat av: Monica

Du får ha de trevligt i kväll o föresten hella helgen du får oxså gå lungt.Häla oxså kram Monica

2007-12-07 @ 15:44:43
Postat av: Monica

Du får ha de trevligt i kväll o föresten hella helgen du får oxså gå lungt.Hälsa oxså kram Monica

2007-12-07 @ 15:46:09
Postat av: Bosse

Hoppas ni har det trevligt ikväll
kram på er

2007-12-07 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0