Skottår

Jaha alla singlar,dax att ge sig ut och fria. Inte helt enkelt kanske.
En singel kompis skulle försöka utanför Ica men det må väl
finnas bättre ställen. Men vem vet,hon kan ju ha tur.

Min kompis Marie har länge velat gifta sig men som hon
säger: Det finns ingen som vill ha mig.Klart det finns.
Nånstans där ute. Det finns nån för alla tror jag.

Själv friade jag på skottdagen 1988 och fick JA, kan
man tänka sig.Tyckte det va dax efter 17-års
tillvaro som sambo. Det blir ju till att fira 20 år iår då.

Lycka till nu alla och gå ut å finn kärleken.                                                        


                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det förvånar mig inte att det var du som friade, trögis-pappa vettu ;-D Hihi*
Ni har gjort det bra att hålla ihop så länge *stolt dotter*
Ni är bäst!! :-)
KRAMAR

2008-02-29 @ 12:36:27
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Marie S

Ja du, alla kan ju inte ha samma tur som du... Men den som vänta på något gott... Ha en bra dag. Kram

2008-02-29 @ 12:54:51
Postat av: Gittan

Men herre gud är det 20 år sen Vart tog åren vägen och ingen av er ser en dag äldre ut. Ha en trevlig helg/Gittan

2008-02-29 @ 15:40:38
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: christel

Hej Yvonne...Ja stora friaredan o allt..jag tror jag väntar ett tag med det faktiskt, min lille gubbe friar varje dag till mig o har gett sig den på att det ska bli kyrkan en dag..vi får väl se, tror jag vill reda ut sjukdomen först o se vilket håll det kommer o gå på...Lilla Mimmi ja,När mina barn var små så fick jag en minigris i julklapp av mina föräldrar, har alltid älskat grisar, denna gris visade sig vara ett vietnamesiskt hängbukssvin och han var 5 grr större än mimmi e nu, och dom var lika gamla, dom blev alltså lurade o grisen fick så småningom bo i ett stall med ett får... Man måste kolla föräldrarna, se hur stora dom e som fullvuxna, sen e det ju så med grisar, dom känner ingen mättnadskänsla och kan inte begränsa ätandet så där måste man vara benhård hur söta dom än är, mat på bestämda tider, övermatar man grisen så blir den oxå mycket större...Mimmi kommer väl o bli i storlek som en pudel men tjockare såklart haha. Hon gör sina behov i en kattlåda med pellets och det är jättelätt o få en gris rumsren, fast man inte tror det så e grisar ett mycket renligt djur, det där med att dom älskar o kleta in sig i lera e för att huden ska behålla fuktigheten och när leran sen torkar så följer gammal hud med bort, det e oxå ett skydd mot för mycket värme, dom kan ju bara svettas från den översta delen av trynet...Tanken e att Mimmi ska gå ute som en hund i koppel vilket man oftast gör men vi har ju en hund oxå som e ganska burdus när hon leker så ännu har vi inte vågat släppa i hop dessa 2, vi väntar tills mimmi e lite större, men håller på o vänja henne vid att gå i sele nu...Hoppas du fick några svar o fråga gärna igen Yvonnne, jag förstår dig för minigrisar e helt underbara sällskapsdjur, hon älskar o ligga i knäet o kela precis som en hund eller katt.. Ha en go kväll kram från Christel

2008-02-29 @ 20:33:03
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Gittan

Man får alltid ett gott skratt av dina kommentarer
Tack för det/Gittan

2008-03-01 @ 09:32:19
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Vonny!

Jag friade till min sambo! Jag tror inte han har återhämtat sig än :)) Jag tror i alla fall att han svarade jag, men inget datum är bestämt.

2008-03-07 @ 15:53:17
URL: http://vardaghosmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0