Normala gängor

Så har man äntligen kommit till slutet av alla
helger som hör julen till.
Känns ganska skönt faktiskt.
Vardagen blir liksom normal igen.

Var hos Sofie i går och vart bjuden på en super
god Wokgryta. Tackar,tackar.
I dag ska Anders med familj komma och äta lite.
Och nästa helg hoppas jag Daniel och hans familj
kan komma.                                                           

Annars händer det inget spännande precis.
Jag ser fram mot att få min onda tumme
fixad om 2 veckor .
Beställde tågbiljetter härom dan' åt Marie å mig.
Hon ska följa med som sällskap så det känns bra.
Återstår bara att skaffa oss hotellrum,
men det fixar jag till veckan.

Ha nu en trevlig och partyfylld helg  

image109

Kommentarer
Postat av: Sofie

Trevlig helg på er oxå :) Kram

2008-01-05 @ 13:36:19
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Maria

Va skönt att få med sig en god vän, goda vänner ska man vara rädd om.

2008-01-07 @ 18:29:40
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0