Hundvakt

I dag är jag hundvakt åt min älsta sons "blivande" jakthund.
Ja det är som när barna ska inskolas på dagis. Ett gnäll
utan dess like när matte for iväg. Men efter ett tag så
går det hur bra som helst. Lilla Lina upptäcker lite
leksaker så då blir det full rulle.

Min egen hund Wilma är överlycklig för sällskapet.
Hon älskar hundar och katter,så det blir till att
springa och busa.
Men man har ju glömt vilket jobb det är med valpar.
Mat,vatten,kissa och ut. Sova en stund och sen...ut.

Annars är det en regning dag så jag klarade mig
undan städningen i dag också. Skönt!! Var inte
på städ humör så regnet kom alldeles lämpligt!

He en bra dag alla bloggläsare!!

    
Det vart väldans med bus hela förmiddagen både ute och inne så man blir ju trött.

Alla djur utom människan vet att livets mening är att njuta av livet!!!

Kommentarer
Postat av: Marie S

Vilken söt hund Anders och Emma har skaffat. Vilken tur att du slapp städa i dag. Ha en skön kväll. Kram

2008-05-06 @ 16:08:37
Postat av: Sofie

Annars brukar jag säga att just regninga dagar är städdagar. Då det är fin väder ska man ju vara ute & låta städningen vänta..

Va roligt för Wilma att få lite bus-sällskap!
Kram

2008-05-06 @ 19:24:46
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anonym

Sofie: går icke att putsa fönster i regn

2008-05-06 @ 19:50:36
Postat av: Anders

Tack för "barnvakten" och de goda kvällsfikat
vi älskar dig Nattinatt
fina bilder du tog idag

2008-05-06 @ 21:34:56
Postat av: mamsen

Anders: älskar er åså

2008-05-07 @ 08:17:44
Postat av: Maria

Men Kruse ville hon inte leka med....vart kanske lite blyg för en sån snygging.
Hoppas allt går bra nu när du börjar jobba.
Kram

2008-05-07 @ 09:40:24
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är sant, Kruse är ju en "anning" större...*L*

2008-05-07 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0