Blåsväder

Ja fy tusan vilket väder.Går ju inte att vara ute.
Å andra sidan är det nåt jag är dålig på.
att vara ute allså.

Men idag tyckte Sofie att det var dax att jag
följde med till Matfors. Maria skulle träna
Colour eftersom Sofie haft ryggskott och
inte är bra än. Sagt å gjort,jag for och det var riktigt trevligt.

Marita var åxå med som publik. Kaffeflaskan och
mackorna var med så oss gick det ingen nöd på.
Ända var det inte speciellt varmt i ridhuset.Vi var ganska
frusna när vi for hem.

Fotografering är en grej för sig ,inget jag kan skryta med
att vara bra på. Knäppte i alla fall några bilder från dagen.

Annars får ni ha det bra i blåsvädret. Det gäller att hålla i hatten.

     

Kan inte begripa att man sätter sig frivilligt på dessa bestar. Får ofta
erbjudande av Sofie men jag är livrädd för hästar.
Undra om det finns fallskärm att tillgå?
Skulle inte tro det !!!!!!


 


Kommentarer
Postat av: Marie S

Hoppas att fikat smakade bra. Fina bilder. Ha det bra.

2008-02-13 @ 19:45:07
Postat av: Helena

Håller med, jag håller mig till hundar :0)

2008-02-13 @ 22:26:58
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Maria

Ni ser ut att ha det mysigt i alla fall.
Ha en bra alla hjärtans dag nu.
Kram från mig & Kruse

2008-02-14 @ 18:51:24
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Christel

Kuddar runt om kanske vore något??
Själv har jag blivit ganska modig med åren (vad det gäller hästar). Jag och maken är ju skötare till dotterns travhästar...
Trevlig hjärtdag på dig ;)

2008-02-14 @ 21:24:02
URL: http://kottenliv.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja det var verkligen kul att ni följde med och tittade, nästa gång ska du upp på ryggen ;-) Hihi*
Kramar**

2008-02-15 @ 12:49:04
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: carina

ja visst ska du också prova detta med hästar. Det är härligt att vara med dom speciellt på långa lugna skogsturer. Håller med dig att det är roligt att sy och sticka.Jag gillar också att virka o brodera, det är bara tiden som inte räcker till. Gå in på www.hemmagjort.se och titta på den sidan. Där finns mycket fint som folk har gjort. Gratis att annonsera är det också. Ha en härlig
helg.Carina

2008-02-15 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0