Omväxlande

Ja det kan man säga om vädret. Helt sjukt,kan inte komma ihåg att
det varit så här nångång förrut.
Ena dan 18-grader,dan efter 5 grader varmt. Det tinar, blir halt som f-n
Solen skiner och helt plötsligt 15 gr. varmt. Sen kommer blåsten
och i natt har det kommit lite snö.Nåt är fel på klimatet är
det , bara att konstater.

Kära Annmarie skötte sig fint på besiktningen i går.
Det är bara att tuta å köra ett år till.

I dag ska jag ruska på mig å försöka städa.                                                            
Förstår inte vart alla dammråttor kommer ifrån.
Så den eviga frågan..........vad ska jag göra
för middag idag.Jag är så jäkla matless,
vet inte vad jag ska hitta på.                                                                 

Ha nu en härlig "lill lördag" .                                

Kommentarer
Postat av: Lvoisa

hoppas du får en trevlig onsdag!

2008-02-27 @ 08:29:44
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: veronica

Ha en trevlig lill Lördag du me =)

2008-02-27 @ 14:11:10
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja nu är man less på denna jävla halka!!
Ha en trevlig lördagskväll du med, själv ska jag spendera min på Knutshemmet...:-/ KRAMAR**

2008-02-27 @ 16:19:46
Postat av: christel

Grattis till Annemaries besiktning o jag håller med, detta väder.....Idag e det snudd på full storm i skåne igen, regnar som bara den gör det..riktigt deprimerande...Mimmi ja, hon har kliat sig halva natten men jag tror att det beror på att jag sprutade på ett medel mot kvalster innan hon skulle sova. Provar med bara bad o sen olja ikväll för hon har inte kliat någonting idag på dan, märkligt...Ha nu en go onsdags kväll kram från Christel

2008-02-27 @ 19:06:40
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: carina

Hej prova igen på min blogg o se om du ser några bilder nu.annars så skickar jag dom på din mail.Carina

2008-02-28 @ 08:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0