Bakdag





Ja så känns det idag när det äntligen inte regnar och det är varmt ute,
dock ingen sol,men vad gör det?

Har varit lite flitig idag och putsat lite fönster.Kan inte förstå att dom var
så brun prickiga. Igår eftermiddag så kom jag i bakar tagen och det
var länge sen sist eftersom min tumme inte funkat. Jag gillar
nämligen att baka så det var riktigt kul.



I morgon ska vi äta surströmming,eller rättare sagt Bert å Kent.
Marie och jag håller oss till sill,äggoch köttbullar,ingen av oss äter
surströmming,så idag ska jag fixa köttbullarna och inhandla
lite olika sillar.

Men nu ska jag faktiskt klippa gräset,en syssla jag aldrig gör
nästan. Men med åkgräsklippare så blir det lättare.

Ord på väg: Mycket i livet handlar om beslutsamhet.

Ha en bra dag så hörs vi !!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HÄRLIGT kakfat!! Är säkert lika gott som det ser ut!Du är ju sååå duktig å baka!



Hade hoppats på en liten semester tripp med mina kära föräldrar i år, men men. Surströmming går före.

(skämt å sido) Det kommer ju fler sommrar får vi hoppas.

Kramar***

2008-07-24 @ 12:47:27
Postat av: Marie S

2008-07-24 @ 14:33:48
Postat av: Marie S

Mmm kakorna smakade underbart gott. Tack för en mysig fikastund i går. Vi syns på fredag. Kram

2008-07-24 @ 14:35:25
Postat av: Josefin

Hej Yvonne



nej tyvärr vann vi inte ;-(

men va nära flera gånger



kram!!

2008-07-25 @ 09:43:15
Postat av: Caroline

Mums! Jag älskar kakor (som synd är ;o)

Bullarna lämnar jag alltid åt din "bulliga" son... Hahaha!!

Tack för bullarna, dom var super goda.



Bra "ord på vägen"!!



Kram!

2008-07-27 @ 12:38:25
URL: http://carolinehulinde.blogg.se/
Postat av: Sofie

UPPDATERA MÄNNISKA ;-)

2008-08-02 @ 11:35:38
Postat av: christel

Håller med föregående talare:)

2008-08-03 @ 19:06:41
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0