INSPIRATIONS FRI

Det är väl dax att uppdatera kan jag tänka mig.
Men ska sanningen fram så har inte lusten
infunnit sig. Kan inte skylla på sommarvädret
för nåt sånt har inte existerat.
Fy tusan,regn varenda dag,så "bloggtid"
har det verkligen funnits.


Vi har i alla fall fått in golvet i stugan
så det känns ju bra. Så nu är det dax för
inner taket. Vi ska ha full takhöjd ca 3.5 m
så det tar nog sin tid.

Den här veckan har varit känslo-

mässigt jobbigt. Mitt barnbarn Mathilda

har under några veckor haft väldiga

besvär med sin handled.

Efter att ha varit i Sundsvall på både

röntgen och magnetröntgen  upptäckte
de en mörk fläck i hennes handled
på skelettet.

Hon skickades upp till Umeå där
dom tog prover på fläcken. Läkaren
sa att det kunde vara en infektion men
dom får vänta ca 10 dagar innan svaret
kommer. Vi får verkligen hoppas på
det bästa.
Hon har fått börja med antibiotika som
hon ska äta 1 år framåt om det visar sig vara en
infektion. Lillgumman .....en riktig tuffig.


Ord på väg : Man borde njuta av småglädjorna lite oftare.






Kommentarer
Postat av: carina

håller verkligen tummarna hårt för Lilla Mathilda.

2008-07-23 @ 16:58:02
URL: http://carinaina.blogg.se/
Postat av: christel

Även jag håller tummarna.

2008-07-23 @ 22:11:36
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0