Kanske på gång

Ja så äntligen har jag kommit till skott !!
Med motionen som kallas cykling,ha
det känns i mina knän.Inget att gnälla
över,måste stärka upp mina muskler
runt knäna för att klara artrosen bättre.
Konstigt nog känner jag inte av rumpan.
Tur att det finns gelesadel. Hihi.

Till morgon har jag varit ute och sökt
vår katt Sonja.Hon har varit borta 3
dagar,känns inte bra.Steriliserad
är hon så hon "rackar" ju inte.
Hoppas hon kommer hem idag.

Har inget speciellt på gång idag.

Skall laga en god middag tills

Bert kommer hem ikväll.Kanske
blir det ett gott glas vin till.
Ja sen kanske.......ja ni förstår.

Ord på väg :Den bästa motionen är den som blir av.   (passa mig)

Ha en bra dag. Vi hörs !!


Kommentarer
Postat av: Gittan

Ja mamma jag lovar att tala om när vi far bort nästa gång. Ha de! Har blivit uppläxad av flera denna gång. Man saknar inte kon förrän båset är tomt.Hahaha!

2008-05-21 @ 10:35:32
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Marie S

Hoppas ni får en mysig kväll, och att .... blir bra.Tänk på kalorierna 700/gång. Kram

2008-05-21 @ 15:58:39
Postat av: Vonny!

Cykla är skönt. Jag är en sån där periodare vad gäller motion. Ibland får jag ett ryck och då kör jag på som sjutton, sen infinner sig en latperiod, tills nästa ryck kommer. Brukar få rätt ont i rumpan under de första turerna.

2008-05-22 @ 23:18:25
URL: http://vardaghosmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0