Plantering och tapetsering

Som ni vet så gillar inte jag att påta trädgården.men det gör "gubben".
Han har börjat med lite plantering av urnorna vi har. Tyvärr kan han
bara sätta i dom som går att bära in på natten.Vi har ju våra
"järnnätter" som det kallas ända till den 6 juni.
Sen ska vi sätta i gång med uppgången mot huset,
inte en dag för tidigt.                                                 

  

Här är det full rulle  och Wilma måste ju hålla koll

Själv ska jag in till stan och fixa tapeter till lekstugan.
Ska måla och tepetsera och göra lite mysigt.
Det är nåt som jag gillar ,att tapetsera och greja,
tyvärr klarar jag det inte lika bra nu efter hjärtinfarkten.
Har lite svårt med jobb där armarna är uppsträckta.
Visar er lite bilder när jag är klar.

Ord på väg : Även ett litet hus kan rymma stor glädje !!!!    

Ha det bra så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fina bilder på söta pappa!

Jag gillar verkligen "dina ord på vägen", alltid lika kloka ord! Synd man inte kom på den ide'n före dig, haha.
Kramizar*

2008-05-27 @ 12:36:02
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: christel

Så söt, hunden alltså inte gubben;)

2008-05-27 @ 19:14:11
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja jag blir oxå lite sugen på att plantera i mina urnor men det får vänta lite, ids inte bära ut & in.
Kram

2008-05-27 @ 22:52:43
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: caroline

Det blir väldans fint med blommorna! Heja Bert!!

Och att du gillar att tapetsera kan väl ingen som känner dig gått miste om. *ler
Du gör ju alltid så fint när du sätter igång.

Vilket himla fint ordspråk!
**Kramiz

2008-05-27 @ 23:36:04
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Anita

Klart du minns vad du gjorde för 5 år sen ;-)
Fundilera bara liiiiite ;-)

2008-05-28 @ 07:46:22
Postat av: Gittan

Surra kan vi väl göra men jag tror jag hoppar över pralinen. Nu jä....ar ska jag ta mig i kragen. Har just skickat efter en roddbåt som man har inne alltså. Så nu ska här hända saker och ting/Ha en trevlig dag i blåsten/Gittan

2008-05-28 @ 11:27:49
URL: http://www.gittanwb.blogg.se
Postat av: Sofie

Update please!! ;-D

2008-05-30 @ 08:15:28
Postat av: carina

satt nyss o tog en fika brevid radion i dag fredag och vad får man höra jo Yvonne på radion:). Hoppas att du fick tag på sängen till lekstugan. Hörde att du fick en del svar. Ha en bra helg.

2008-05-30 @ 12:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0