Dan för dan före doppare dan

Så har vi kommit allt närmare jul, ändå är det svårt att
få en riktig julkänsla. Den brukar dock alltid infinna
sig så småning om, om inte annat när granen
står på plats.

Idag ska jag på en snabb visit till min arbets
kompis Irene. Hon har varit sjukskriven i 1 år                                      
efter en trafik olycka. Behöver verkligen upp-
muntran,då kan det passa med en blomma.

Min kära broder med familj kommer sen
för att "julfika",alltid lika trevligt.
(han vill ha mina julkakor den gottegrisen)

I kväll ska vi till Marita å Bendt och äta.
Sofie,Massa;marie å Kent är också bjudna.
Som vanligt lär vi ha kul. Vi ska ha typ                                                   
lilla julafton med paket utdelning.
Bendt fick på sin lott att handla till mig.
gissa om jag är nyfiken!!!!!

Ha nu en trevlig lördag.

image80



                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Maria

Samma problem här det där med julkänslan men den kommer väl hoppas jag.
Hoppas ni får en trevlig kväll & att Bent köpt nåt riktigt fiffigt till dig.
Kram

2007-12-22 @ 09:37:48
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Monica

Ja hoppas ni får trevligt. Vi önskar en riktigt God Jul. Kram Monica Hälsa alla

2007-12-22 @ 10:29:48
Postat av: Marie S

Ja vi hade ju trevligt i går. Kul med julklappsbytet. Och vilken god gryta. Kram

2007-12-23 @ 12:53:17
Postat av: Maria

God Jul önskar vi dig & din familj.
Kram Maria & Kruse

2007-12-23 @ 22:40:22
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

Vi hade väldans kul igår!! :) Ses i morron! Kramar

2007-12-23 @ 23:00:01
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0