Knäcktider

Ja så var det dags för det årliga knäck å kola baket.
Kan inte tänka mig vara utan dessa gosaker,
åtminstonde kolan som är min favorit.

                     


Efter baket var det gott med kaffe och nybakade
saffrans muffins som Sofie hade bakat.
                                                                                 


                                                            

Lilla prinsessan
Saga Cecilia
 ville åxå 
vara med.                                                   

Kommentarer
Postat av: Monica

Va duktig du är. Du kan ju skicka på posten lite grann. Vilken fin katt du har. Jag har skrivit av receptet av Sofie så jag ska baka dom.Hälsa alla KRAM

2007-12-13 @ 19:38:18
Postat av: Sofie

Knäcken vart sååååååååå goda! Kram mamsen!

2007-12-13 @ 20:24:00
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Marie S

Vad du pysslig trots din onda tumme. Adventshälsning
Marie

2007-12-14 @ 09:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0