Åter hemma

Ja så var man då snabbt tillbaka i vardagen efter en helg i fjällen.
Vädret var väl inte mycket att skryta över,utom på söndagen.
Då sken solen redan på morgonen så gänget passade
på att fara å fiska. Själv satt jag på altanen och njöt av kaffe,
svensktoppen och en bra bok. Men det är väl typiskt
att då är det dax att åka hem när vädret är som bäst.

                                           
                
här är vår stuga med fint
söderläge.                                 
                                                              

                                      
  trevlig samvaro runt             
 köksbordet . 



   
                                                                                                                                                                   
       Marie å kent provar   
      backen på fredagen                                   
         



      

Lördag kväll var vi ut och åt en suverän god middag
med gott öl och vin. Kvällen avslutades med
varm choklad,mörk rom och massor med grädde.

Vi var även och bowlade men glömde naturligtvis
kameran.Allså jag är inte bra på att kasta klot.
Tänkte att få sätta för rännorna jag men icke,
det gick dom inte med på. Ja de flesta av mina klot hamnade 
ju där, So what,nån måste ju komma sist. Men
varför måste det alltid vara jag??        

Ha det så hörs vi !!!!!                                    

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som ni haft mysigt,synd på vädret. Du får säja att du kom etta.....bakifrån.
Kram

2008-04-07 @ 16:46:06
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Gittan Bergström

Men ni hade ju iallafall tur med vädret
(på söndag)Vilken härlig stuga en sån skulle jag vilja ha i fjällen istället för husvagna/Gittan

2008-04-07 @ 17:55:44
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Anita

Men Yvonne!Då kan ju vi bowla tillsammans nån gång!Vi lär sluta på samma poäng!!!

2008-04-07 @ 18:48:39
Postat av: Marie S

Maten var toppen, vädret ganska bra, stugan var bra om det inte hade varit för trappen upp till sovloftet. Tack för en trevlig helg i Björnriket. Kram Marie

2008-04-07 @ 19:13:12
Postat av: Christel

Tycker det verkar varit en go helg...men backen då?? Var är bilderna på en Yvonne swichande nerför??
Ha de :)

2008-04-07 @ 19:44:52
URL: http://kottenliv.blogg.se
Postat av: carina

Det såg ut som en jättefin stuga. Hörde att ni hade haft det bra. Synd bara att man inte fick se dig i backen:)

2008-04-07 @ 20:20:07
URL: http://bcj.blogg.se
Postat av: marianne d

det var ju kul att ni hade det bra i fjällen, och ang. bowlingen den gången jag var med var det inte du som kom sist i alla fall, det var jag.

2008-04-07 @ 22:18:11
Postat av: yvonne

Till er som ville se mig i backen:ja för det första är jag ingen slalomåkare,kan bara svänga åt ett håll,åt andra hållet?ja då får jag kasta omkull mig.Hihi.Men den egentliga orsaken till att jag inte åker är att artrosen i mina knän och fotleder inte tillåter det .Synd,alltid har nån i backen fått sig ett gott skratt

2008-04-08 @ 08:07:46
URL: http://ygradin.blogg.se
Postat av: caroline

Åhh vilken snygg stuga! Såg även ut att vara fint inne i stugan!
Och choklad drinken med mörk rom, det är min favvo!!! **Avis
*ler
Kram

2008-04-08 @ 14:43:20
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Sofie

NI ser ut att ha haft trevligt, alltid skoj att åka ut på en tripp!
Kramizar*

2008-04-09 @ 07:56:54
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0