Vårens blommor

Ja nu har jag i alla fall planterat några panseer
i mina lådor. Så långt sträcker jag mig i det
som kallas trädgårs jobb. Det lyser upp
lite åtminstånde.



Har också varit med mamma och planterat
på Monas grav. Det vart så fint så.
För mig är det jätte viktigt att där är
välskött och fina blommor. Hon hade
till skillnad från mig "gröna fingrar
och älskade sin trädgård och blommor.




Annars fortsätter det härliga vädret och
ska så göra hela helgen,dock med mera blåst
säger de lärda.

Kloka ord : Det enkla är ofta det sköna !!                     Ha en bra dag,

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad fint de va jag måste oxså fara och plantera ja få göra de till veckan. Jag måste fara ditt o se om snön är borta först. Kram på er Monica

2008-04-25 @ 15:26:25
Postat av: Marita

Det var ju fint. Nu är det bara att fortsätta plantera, du kan ju. Jag kan göra några rabatter till dig om du vill,HI HI HI, Du är väldigt dugtig på att få ihop blommsterarangemang, mer än vad jag klarar av. KRAMIZ på er

2008-04-25 @ 22:46:03
Postat av: Sofie

Va fint det vart!! Du kan det här med blommor du!
;-)KRAMAR

2008-04-26 @ 07:45:45
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Marie S

Fina blommor. Hoppas helgen fortsätter med lika varmt och härligt väder. Ha en härlig helg. Kram

2008-04-26 @ 08:47:44
Postat av: Gittan

Kloka ord, och det är alltid tanken bakom som räknas, ha en trevlig lördag/Gittan

2008-04-26 @ 10:19:25
URL: http://gittanwb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0