ÄRLIGT TALAT

Uppdatera nån gång då säger min dotter. Ja,ja men helt
ärligt har jag inte känt för att blogga. Det finns ju alltid
nåt att skriva om men lusten har icke infunnit sig.......
på hela sommaren.

Har snart slut på min semester (börjar på lördag,av alla dagar).
Fick verkligen långledigt i år. Skönt!!
Har lite ångest inför det här med jobbet.Vet inte hur länge
jag orkar eller klarar av det.Hoppas kunna fixa nåt lättar.
Nu är det ju faktiskt så att det är inte själva jobbet jag
har svårt med utan arbetsmiljön. Allt detta spring som
mina knän och fotleder inte kommer överens med.

Här har vi efter mycket regn kunnat njuta av verklig värme.
Hur skönt som helst. Satte upp en pool på vår altan,
jätte härligt att bara doppa sig när andan faller på.


Ord på väg : Inse att förändringar är det normala.

Kram till er så hörs vi!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Monika

Vad jag tycker om dina ord på väg, ibland känns det som dom passar in på en själv.

2008-08-04 @ 20:25:52
Postat av: christel

Visst kan det vara så att man inte riktigt vill. Och varför inte? Du har ju haft det tufft och behöver säkert annat just nu.

Vi väntar...jag lovar :)

2008-08-07 @ 08:27:56
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Sofie

MYCKET bra "ord på vägen".

Du ska se att det ordnar sig med allting!

KRAM**

2008-08-07 @ 11:31:51
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Vonny!

Känner igen mig, har inte heller lust att blogga, när det finns så mycket annat att gör, speciellt på sommaren. Det viktigaste är att det inte bloggandet känns som nåt tvång, utan att du och alla andra bloggar när man känner för det. Härliga ord på vägen!

2008-08-15 @ 10:31:12
URL: http://vardaghosmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0