Sensommar




     Ja man får väl lov att kalla det en god morgon trots att regnet vräker ner.
     Sensommaren är här. Men på nåt vis är hösten ganska mysig med mysiga
     lampor och tända ljus.

    Helgen har varit trevlig,var hos Daniel å Carro på kräftskiva.Toppen trevlig
    och väldigt bra ordnat. Låter som en bra tradition att anamma tycker
    jag (hihi)
     

     Dassbygget går vidare,har fått på taket i helgen.Själv har jag målat
     gamla blomlådor jag hittat och fönsterluckorna vitmålades
     
   
    I dag blir det inte mycket gjort känner jag.Tänkte putsa fönster idag men
    det får bli en annan dag. Verkar vara läge att ligga på soffan och läsa 
    boken man har på gång
                 


    Ord på väg: Det är bättre att vara omsorgsfullt overksam än att
    arbeta slarvigt!!!

    Vi hörs kram till er.


Kommentarer
Postat av: Marie S

Bra idé det där med att tillbringa dagen på soffan. Håller med om att lördagskvällen var toppen. Ha en slö och skön dag. Kram

2008-08-18 @ 11:50:43
Postat av: carina

bra ordspråk där yvonne

2008-08-20 @ 08:55:19
URL: http://carinaina.blogg.se/
Postat av: Vonny!

Läser din blogg och tänker vad mycket du pysslar med. Är roligt att läsa!

2008-08-23 @ 10:39:05
URL: http://v

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0