Lilla Gry.

Äntligen har Gry fått bort sitt födelsemärke vid ögat
Lill gumman inte vart det nå välling på morgonen 
heller eftersom hon skulle sövas.
Irma å Mathilda var här före skolan och åt lite
frukost för att inte fresta henne.


Eftersom hon är lite rosslig efter sin förkylning undersökte 
narkos läkaren henne extra noga men bedömde
att det skulle gå bra,och det gjorde det.
Så nu är det gjort. Det va bra eftersom hon for och drog i det.

                                        
Lite bilder : inför narkosen,det färdiga resultatet,dagens första mat

image185

                                                          Tre bustjejer.

Kommentarer
Postat av: Christel

Hej Yvonne och tack för att du tyckte om min sida, var bara tvungen o kolla in din och vilka underbara färger och fina kort du har på din blogg. Vet knappt hur man skriver inläggen men jag får väl prova mig fram någon dag.Ja Yvonne, det är nog som du säger, ett sätt att bearbeta, ett sätt att sörja, för livet blir ju aldrig sig riktigt likt igen det har jag börjat förstå. Jag har ju alltid haft full rulle i mitt liv och så nu detta....känns helt fel. Någon sa till mig att börja blogga så får du ut en del av dina tankar o så e det nog jag gillar det och det känns skönt o bara få gnälla av sig ibland. Kommer och titta in på din fina sida mellan varven Yvonne, tycker ju att den e jätte fin. Stor Kram på dig från Christel

2008-02-18 @ 17:39:11
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Maria

Va skönt att hon fått göra det nu.
Ja du Yvonne du har tre godingar där till barnbarn.
Kram

2008-02-18 @ 23:54:14
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sofie

Lill gumman! Hon är såå söt, tycker så synd om barn på sjukhus.. Blir liksom rörd när man ser bilderna på nåt vis. Samma sak när man ser tv-program som typ "Barnsjukhuset"
KRAMAR**

2008-02-19 @ 00:03:54
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0