Städning

Nu är det dax att ta sig i kragen och ta
fram moppen. Jag är hopplös att skjuta
allt franför mig när jag är sjukskriven-
Allt kan jag göra i morgon så går
tankarna,men som sagt nu är
det ett måste.

Ser ur att bli en mer mulen dag idag.
12 grader kallt och än lyser solen med
sin frånvaro.Typiskt när det är helg.
image170
Skall till med lite matlagning sen,tycker
om att laga mat (oftast) speciellt om
man ska få matgäster.
Lennart å Eva kommer över i kväll,
det ska bli kul. Vi träffas allt för
sällan.
Gjorde efterrätten i går "vinkokta päron"
Super gott. Lägger ut receptet senare

Annars hoppas jag att ni alla får en trevlig lördag.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinkokta päron, det som är såååå gott!!!!!! :-) Mumma* Hoppas ni får det trevligt i kväll, men det tvivlar jag inte en sekund på ;-) Kramar

2008-02-16 @ 09:03:07
Postat av: Marie S

Hoppas kvällen blir trevlig, själv ska jag till Marie J på middag. Trevlig lördagkväll. Kram

2008-02-16 @ 10:23:40
Postat av: Helena

Det lät väl inte så dumt. Här är +1,9 och gråmulet. Men det hade varit jobbigare om det var strålande sol när man måste sitta inne och jobba vid datorn.
Kramar.

2008-02-16 @ 12:23:52
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: carina

Ja du Yvonne, det där med skurmoppen var en bra ide. Satte fart sedan jag läst lite bloggar. Städade även buren till amandus marsvin medans Amandus hade dom ute i sina koppel. Jag gjorde sedan middag och det blev kebabgryta, den är så himla god.(jag tror att ni har ätit den hos Marita ). Nu i kväll så stundar melodifestivalen, hoppas att det är bättre låtar än sist. Vi hörs.

2008-02-16 @ 19:53:30
Postat av: Josefin

Kram på er ocxså!!

2008-02-17 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0