Vår eller?

Jag blir vansinnig på denna halka. Hur normalt är det i februari,
inte i norrland i alla fall.Här ska det vara kallt,snö och strålande sol.

Annars känns det skönt att det är helg igen.Förhoppningsvis vill
lilla solen kika fram. Då blir det till att packa matsäck och sätta
sig på sjön. Men det blir inget fiske för min del , Jag avskyr att fiska

Det är nog dax att köra ut lite byggmaterial till stugan ,rätt
vad det är så går det inte att köra skoter över sjön.
Tänkte få in golvet så snabbt som möjligt i vår.
Sen återstår den jobbigaste delen...taket,det
är ju full takhöjd där. Kanske blir det ett loft nån
gång i framtiden,

Ha en bra fredag!!

                                                                    image192

Kommentarer
Postat av: Gittan

Håller med, hatar denna halka, man spänner sig så att man får mer ont. Tacka vet jag sommarn. Skulle nog blivit björn jag, Vill gå i ide på vintern, men kommer man väl ut är det skönt. ha en trevlig helg på er. Gittan

2008-02-22 @ 12:29:04
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Helena

Det låter som om ni har fått den skånska vintern i år :0(
Ha en fortsatt bra dag, trots halkan :0)

2008-02-22 @ 14:14:14
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: christel

Kan inte annat än att hålla med dig Yvonne...Denna halka e fruktansvärd...Här nere i Skåneland blåser stormvindar, ganska kusligt när det drar på för fullt....Låter som du får en fin stuga så småningom. Ha en mysig fredags kväll o va rädd om dig Kram från Christel

2008-02-22 @ 16:51:02
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: carina

Jag håller också med dig ang halkan. Man blir bra tokig.Bilen åker hit o dit som en smörklick på en het potatis. Men nu får vi hoppas att det värsta är över och det går ju som tur är mot ljusare o varmare tider. Ha en bra dag.

2008-02-23 @ 09:41:05
Postat av: Christel

Men, men, men...va då inte gilla å fiska??? Det som är så kul. Skulle ge mycket för att sitta på en sjö och pimpla (alltså fiska inte dricka)(fast det skulle vara ok det också)
Kram

2008-02-23 @ 14:44:52
URL: http://kottenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0