Charlotte

Jaha det var finalen det i årets melodifestival. Jag tycker verkligen att
rätt låt vann,hade faktiskt inte hört nån av låtarna innan.
Undrar bara vad Christer Sjögren hade där att göra,helt
värdelös. Annars tycker jag att utbudet var hyfsat
Linda,Bwo och Sanna var hyfsade också, Men Rongedals ?? Inte bra.

Skall fixa lite matsäck och fara ut på sjön en sväng. Nog för att solen lyser
med sin frånvaro men det är ganska varmt ändå. Kan vara skönt
med lite frisk luft.

Ha en bra dag.                                       

Kommentarer
Postat av: Sissi

Hun som vant den svenske melodifestivalen....har hun vunnet en gang før også....men jeg trodde hun fra den gang het Nilsson..
I alle fall den Charlotte som vant en gang før hadde en ok sang, og ungene var så glade over at vi hørte henne en gang hun sang i Molde her i Norge..de hadde autograf fra en KJENDIS..
Godt at det er flere enn Carola som kan representere Sverige...
Jeg har ikke hørt den norske vinneren, men de pleier aldri være spesielt bra---

2008-03-16 @ 15:00:32
URL: http://sissi-mor.boggagratis.se
Postat av: Sofie

Ja rätt låt vann tycker jag! Hoppas ni haft det trevligt på sjön, själv har jag varit ute och rdit en halvgalen häst,haha.
Kram

2008-03-16 @ 15:06:47
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Marie S

Härligt på sjön, synd att solen lyste med sin frånvaro. Tur att vi kunde elda./Marie

2008-03-16 @ 16:39:26
Postat av: Vonny!

Åh vad härligt att få ut på sjön. Här har solen lyst så skönt hela dagen. Får härliga vårkänslor. Visst Charlottes låt är bra, men jag hade andra favoriter.

2008-03-16 @ 18:03:34
URL: http://vardaghosmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0