Kläder

Oh herre gud,kan man inte bli galen !!!!!! Ska på versamhets
planering med jobbet nästa vecka. Tror ni man har kläder??
Icke....inte jag.Köper faktiskt sällan kläder (beror nog mest
på vikten) så när man ska på nåt kul har man inte nåt att
ha på sig.
Nu ska jag gnälla riktigt men va tusan allt  slutar vid naveln.
Det är inte snyggt på mig kan jag tala om.Som tur är
så finns det tunikor och dom döljer ju lite i alla fall.

Vi sak till Hassela (en skidanlägging) och bo i en
maxi stuga och det säkert toppen.Lär väl vara
ett kacklande utan dess like. Kul.

Ska nu göra ett tappert försök att torka min trappa
och dammsuga gillestugan.

Men först...KAFFE !!!!!!!!

                                                                                                                      image230                   

Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart du ska hitta några kläder inför resan! Kommer bort en sväng efter stadsresan i kväll & hjälper dig att hitta nåt ;-)Kan även hjälpa dig med städningen då om du vill.
SÖT BILD ;-D
KRAM**

2008-03-13 @ 11:34:07
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Gittan

Måste skratta när jag läser om dina klädproblem. Du ska veta att du inte är ensam om problemet. Tar jag på mig en tröja så syns bröstvårtorna i slutänden, om man inte har bh vill säga. Tur att du har Sofi som kan hjälpa dig Ha en bra dag Gittan

2008-03-13 @ 12:43:53
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Marie S

Du får göra dej en stökresa upp till Ånge och kika efter kläder. Ha en skön eftermiddag./Marie

2008-03-13 @ 14:21:19
Postat av: Vonny!

Känner igen problemet. Som tur är så är tunikor fortfarande modernt, som du säger dom döljer ju en del, i alla fall runt magen, men de är ganska korta. De som är unga kan ju visa sina ben direkt ifrån rumpslutet o ner. Men jag känner mig lite för gammal för så kortkort. Verksamhetsplaneringsmöte, hm hm, kan det vara så att vi är inom samma bransch?

2008-03-13 @ 16:24:42
URL: http://vardaghosmig.blogg.se
Postat av: caroline

Jag tycker att blusen/tunikan som du hade på vårat bröllop var super fin på dig! Jag reagerar varje gång jag tittar på fotona ifrån bröllopet hur fin du var i den färgen! Verkligen.
Kram!!

2008-03-13 @ 19:26:49
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: yvonne

Tack Carro det va gulligt sagt. Kram

2008-03-13 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0