Stövlar

Tänte fara in till stan i dag för att försöka hitta ett par stövlar.
Faktiskt lättare sagt än gjort. Kan inte förstå att dom flesta är
så snäva över vaderna.
Ja man är ju inte nån fotomodell precis,men ändå.
Behöver man lite vidare stövel så......tjofs... kostar det.

Ska börja med att ringa rehab . Gjorde illa min hand
lite igår. Vill kanske mer än man klarar.
Hur som helst är jag lite svullen idag så det är bäst
att höra sig för.
                                                                             


Kanske nån av dessa par passar ??image223                                                           

                                               


Ha en bra dag. Vi hörs !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Vonny!

Hoppas rehab kan ge dig råd om handen så du snart blir bra igen.
Nya stövlar vill jag också köpa. Men har också svårt att få plats med vaderna i en del stövlar. Hoppas du hittar några som är både snygga o skapligt pris på. Lycka till!

2008-03-11 @ 09:12:51
Postat av: Gittan

Det där med stövlar har jag varit med om. Tillverkarna vet nog inte vilka mått vi vanliga människor har, har inte haft stövlar sen 1800 kallt, sen måste du vara försiktig med näven. Ha en bra dag fast det är mulet.Gittan

2008-03-11 @ 10:00:38
URL: http://gittanwb.blogg.se
Postat av: Marie S

Du måste vara rädd om din hand. Hoppas du hittade några stövlar. Ha en bra kväll./Marie

2008-03-11 @ 15:51:23
Postat av: caroline

Tjena! MINA stövlar står fortfarande till ditt förfogande om du vill låna dom ibland *ler
Men nu skriver jag HÄR så som jag gjorde på Sofies blogg. Pappa ringde IDAG och sa att han skulle fira sin 50-års dag NU på LÖRDAG. Men jag har verkligen planerat och längtat till att få bjuda alla er på middag! Och hoppas därför av hela mitt hjärta att det går bra att ändra dagen tills på Fredag!? Kl:17.00 ...Pleas.....**Kram!!

2008-03-11 @ 15:52:17
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0