Arbetsvecka

Jaha så är det dags att börja jobba efter 6 mån.sjukskrivning.
Hoppas innerligt att det går bra,är så less att gå hemma.
Man blir lite förslöad åtminstonde jag. Allt jag inte har lust
till kan jag göra i morgon,så resonerar jag. Det är bara
det att "i morgon" kan dröja så länge. Hihi

Veckan börjar i alla fall med strålande väder.
Har i dag APT på jobbet mellan 1-5 så då
har den här dan gått. Tänkte ta mig i kragen
och fixa vardagsrummet i morgon,men vem
vet,det hinner blåsa många vindar  innan dess.
Det kan ju dyka upp nåt trevligare(om jag har tur)

Hoppas ni också får en solig och bra dag.

Ord på vägen :När man tycker att man inte har tid,är det rätt tid att koppla av !!


image293

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror det blir bra för dig att börja jobba!

En gång i tiden när jag var arbetslös (spring-vikarie) så kom jag ihåg hur jobbigt det var att gå hemma. Man tappade lusten till ALLT! T.o.m att ta undan disken var jobbigt!!

Så vi håller tummarna att dina ben & div kroppsdelar håller, annars tycker jag du ska kolla efter nåt annat (du vet vad jag menar)... :-)

Kramizar till dig kära mor!

2008-05-05 @ 11:32:04
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: solgudinna

Sol idag med härligt. Måste kännas konstigt att börja jobba nu då. Är det samma jobb eller?
Man ska nog ha en liten trädgård för att orka med. Eller som min svåger sa, -man ska inte ha större trädgård än ens fru orkar med :0)

2008-05-05 @ 12:28:52
Postat av: christel

Lycka Till på Jobbet o ta det lugnt i början.
Va rädd om dig kram från Christel

2008-05-05 @ 12:55:24
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: christel

Oj då, men det blir säkert bra...och... vardagsrummet springer ingenstans.
Kram :)

2008-05-05 @ 14:14:10
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0