Saknaden

Det har gått ett år sen jag tog ett sista farväl av dig.
Ett år av så många känslor.
Ett år av många tårar.
Ett år av många frågor.
Ett år av många tankar.

Många år framför mig med saknad.tårar
tankar och frågor. Frågor som blir obesvarade.                                   
Vet att sorgen förändras och blir lättare att
bära, men denna saknad av dig är svår.
Kommer fortfarande på mig att jag vill
ringa dig. Surra om allt mellan himmel
och jord.glädje,sorg,skratt och tårar.
                                                                                                                                                        
                                                                                                                                               

                                                                          
                                                                                                                                       





Min älskade "syster yster" jag hoppas
du har det bra nu.  Älskar dig för evigt.

                                              


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va fint skrivet!

Saknar henne oxå....
Kramiz*

2008-05-04 @ 16:19:57
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Caroline

Ett sorgarbete är inget som någan kan hjälpa en med....
Det är något som man tyvärr måste rida ut själv. Hur svårt det än kan vara. Det är så sorgligt att saker och ting inte går att göra ogjorda, speciellt en sån här fruktansvärd händelse. Jag förstår att det måste vara en av dina största sorger genom livet och jag tycker otroligt synd om dig. Man vet ju aldrig vad man ska säga när det gäller just det här. Men jag slutar aldrig heller att tänka på er,dig eller henne.
Många
många
hjärtliga kramar Ywonne vill jag ge dig!!

2008-05-04 @ 16:48:14
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: christel

Va fint av dig yvonne,det är så svårt ibland när man saknar o du får tänka dig att hon e med dig ändå. Hon sitter på sitt lilla moln o spanar in dig, ser till att du sköter dig. Såg att du kalla henne S.Yster, märkligt, det e det jag kallar mig för när jag skriver eller pratar med min syster oxå.Ha en go dag kram från Christel

2008-05-05 @ 07:32:23
URL: http://kristallens.blogg.se
Postat av: Vonny!

Jättefint skrivet! Förstår att du saknar henne. Hon är ständigt med dig fast du inte ser henne. Ta hand om dig! Kram

2008-05-07 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0