GRATTIS

Äntligen en liten paus i renoveringen.
Skall fara till mitt älsta barnbarn Johanna
som fyller 16 år idag. Hipp hipp hurra!!!!!!

Som sällskap har jag Sofie så vi ska passa
på att gå på Ikea en sväng. Gå ochgå......
hon får nog skjutsa mig om vi ska kunna
gå runt .

Har målat klart min köpmandisk och målat
garderobs dörrarna så nu väntar jag
på tapeten som ska bli fondvägg.
Kommer troligen i morrn.
Ska bli spännande och se.

Hoppas ni har det bra så hörs vi!!

Ord på väg:Även den som går sakta
                     kommer fram till slut!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bra ordspråk!

GRATTIS JOHANNA!

2008-10-20 @ 20:18:25
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0