Småkyligt

Brrrr...trots att man är norrlänning så
huttrar man. 3- kan väl tyckas lite
men jag småfryser ändå.Det tar
lite tid att vänja sig.

Jag hatar att skrapa bilrutan på
morgonen,så det blir väl till att
koppla in kupevärmaren.

 
Så här var det hos mig i morse.

Ska idag testa några dockmönster
till baby born som jag köpt på nätet.
Lite sparkbyxor, jackor och mössor.
Alltid lika roligt att sitta vid symaskinen.

Vad ska ni pyssla med idag då??

Ord på väg: Optimisten kan inte försätta berg men bestiga dem!!

Ha det så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Marie S

Har tagit en promenad med voven, härligt väder. Det är så det biter i kinderna lite. Nu ska jag starta en tvättmaskin. Ha det. Kram

2008-10-28 @ 09:38:45
Postat av: Monke

Inte göra så mycket, tvätta lite... å vika ihop tvätt :-)

2008-10-28 @ 11:33:42
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja snön kommer jag att sakna. Kram

2008-10-28 @ 23:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0